FAQ

Za začetnike - osnove 3D tiskanja

Vsak 3D tisk se začne kot 3D model, ki je ustvarjen v programu za modeliranje. Na voljo je veliko brezplačnih programov, ki so enostavni za uporabo. 
Če ste začetnik, vam priporočamo sledeče:

  • Tinkercad: Z zbirko dobesedno miljonov datotek lahko uporabniki najdejo oblike oziroma modele, ki najbolj ustrezajo njihovim željam. Program služi kot odličen način za spoznavanje 3D modeliranja.
  • SketchUp: Je še en dober program za modeliranje, saj ohranja ravnovesje med uporabnostjo in funkcionalnostjo, zaradi česar je idealen za večino uporabnikov, ne glede na stopnjo znanja. 
  • Blender: Ta odprtokodna programska oprema s strmo krivuljo učenja je idealna za uporabnike, ki so pripravljeni na prehod k oblikovanju zapletenih 3D modelov. 

Obstaja še lažji način za pridobivanje 3D modelov. Preprosto lahko prenesete že narejene modele in jih postavite v slicer program (nekoliko nižje vam nekaj najbolj uporabnih slicer programov tudi naštejemo).
Tukaj imate nekaj spletnih strani in 3D arhivov z brezplačnimi 3D modeli: 

  • Thingiverse: Thingiverse je skupnost in platforma za skupno rabo dizajna, kjer lahko odkrivate in delite modele za 3D tiskanje. 
  • Turbosquid: Turbosquid ima ogromno plačljivo zbirko, a če v iskanje preprosto vnesete "free", bo na voljo več kot sto osupljivih brezplačnih modelov. 
  • Free3d: Kraj, kjer lahko delite brezplačna 3D sredstva in takoj prenesete vse, kar želite. 

Ko imate svoj model (narejen v programu za modeliranje ali prenesenega s spletnih 3D arhivov), ga morate dati v slicer program. 
Slicers so najlažja pot od 3D modela do samega tiska. Vzamejo CAD model, ga razrežejo po plasteh in model spremenijo v G-kodo.
Slicer programska oprema vključuje tudi nastavitve 3D tiskalnika kot so: temperatura, višina natisnjenega sloja, hitrost tiskanja, itd. na G-kodo.
Ko je model spremenjen v G-kodo, ga lahko daste na vaš Micro SD (priporočamo 8GB). Da se izognete možnim napakam, model preimenujte v besedo z manj kot 7 črkami.
3D tiskalnik lahko prebere to G-kodo in naredi model tako, da topi filament po plasteh, skladno z navodili v G-kodi.

Najboljši slicer programi za začetnike so:

  • Ultimaker Cura: Uporablja se s skoraj katerim koli 3D tiskalnikom, saj je rezalnik odprtega tipa. Program je idealen za začetnike, saj je hiter in enostaven za uporabo. 
  • Simplify3D: Simplify3D ne samo, da CAD razdeli na plasti, temveč tudi odpravi vse težave z vašim modelom in vam omogoči predogled končnega rezultata ter tako pomaga pri prepoznavi morebitnih drugih težav.  
  • Slic3r: Ta odprtokodna programska oprema vključuje postopno rezanje v realnem času, predogled 3D in še več. Je eno najpogosteje uporabljanih programskih orodij za 3D tiskanje. 

Kako sestaviti 3D tiskalnik?

Ob nakupu 3D tiskalnika so priložena podrobna navodila za sestavo. Kljub priloženim navodilom, pa so na internetu na voljo tudi video posnetki, ki vam služijo kot dodatna vizualna pomoč.
Ker se sestava 3D tiskalnikov med seboj razlikuje, smo za vas pripravili seznam video posnetkov za vsak 3D tiskalnik posebaj:

Če vam kljub pregledu navodil ter video posnetka ostaja še kaj nejasnosti, nas lahko kontaktirate na: info@azurefilm.com

 

Pošiljanje naročila in tracking številka

AzureFilm d.o.o. pošilja pakete preko kurirske službe DPD.
Naročilo pripravimo v 24ih urah od prejetja spletnega naročila, nato pa prevzame DPD paket in ga dostavi ponavadi v 1-2 delovnih dnevih v kraje po Sloveniji ter tudi bližnje države Slovenije.
Če potrebujete sledilno številko paketa se lahko obrnete na info@azurefilm.com.

Ali lahko sledim statusu svojega naročila?

Da, lahko sledite statusu svojega naročila. Skupaj s potrdilom vašega naročila bomo po pošiljanju vašega naročila prejeli vašo sledilno številko.
Lahko pišete na info@azurefilm.com in prosite za svojo sledilno številko, mi pa vam jo bomo poslali.
Trenutno pošiljamo z dostavno službo DPD.

Kdaj bo moje naročilo odposlano?

Po preverjanju vašega plačila traja do 24 ur, da vaše naročilo obdelamo in odpošljemo. To ne vključuje vikenda ali praznikov.
Nakupi po 11. uri PST bodo odposlani naslednji delovni dan.
Če v petek naročite po 11. uri po PST, bo vaše naročilo odposlano v ponedeljek.

V katere države pošiljamo naročila?

Naročila pošiljamo po celem svetu.
Glede vaše specifične države pošljite povpraševanje na info@azurefilm.com.

Dostava po Sloveniji

Standardna dostava (2-5 delovni dnevi) - 4,27€ ali brezplačno, če je skupna vsota naročila 45€ ali več.

Mednarodna dostava

Evropska standardna dostava (3-7 delovni dnevi).
Čeprav se po svojih najboljših močeh trudimo, da naročilo do vas prispe pravočasno, lahko pride do situacije, da paket do vas potrebuje nekaj dlje časa kot je bilo to predvideno. 
To se lahko zgodi zaradi okoliščin, na katere mi žal nimamo vpliva. Med te razloge spadajo slabi vremenski pogojii, lokalne poštne zamude, tehnične posodobitve in podobno. 

Ali moram za naročilo ustvariti račun?

Ne, če ne želite ustvariti računa pri nas, imamo možnost, da nakup zaključite kot gost.
Vse, kar potrebujete, so vaši kontaktni podatki in podatki o pošiljanju.

Katere načine plačila sprejemate?

Sprejemamo plačilo z debetnimi ali kreditnimi karticami - VISA, Mastercard, Maestro, plačila narejena preko PayPal, neposredno bančno nakazilo na naš račun in plačilo po povzetju.

Plačilo po predračunu

Ob oddanem naročilo, boste na e-pošto prejeli predračun, na katerem so vsi potrebni podatki za nakazilo denarja. 
Spodnja slika vam služi kot dodatna pomoč.

Kje je moja potrditev naročila?

Po oddaji naročila boste prejeli e-poštno potrdilo, poslano na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob zaključku nakupa.
Če iz nekega razloga tega e-poštnega sporočila niste prejeli, preverite mapo z vsiljeno pošto.
Če ga še vedno ne najdete, se prijavite v račun, da preverite, ali je bilo vaše naročilo sploh prvotno obdelano.
Če imate še vedno težave, se obrnite na nas!

Kje je moje naročilo?

Vaše naročilo mora prispeti v roku izbranega načina dostave.
Če je rok dobave minil in še vedno niste prejeli svojih izdelkov, se obrnite na nas na info@azurefilm.com.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Uporabnik ima pravico do preklica naročila, vendar mora sam kriti stroške poštnine v primeru, da smo naročilo že odposlali.

Ali lahko spremenim svoje naročilo, ko je že oddano?

Če se odločite za spremembo naročila, nas pokličite na 0038631718800 in če bo le mogoče bomo poskusili spremeniti naročilo.
Prosimo upoštevajte, da ko je naročilo odposlano, ne bomo mogli več spremeniti naročila, lahko edino pošljemo drugo naročilo.

 

Moja koda za popust ni delovala?

Najprej preverite, ali vpisujete kodo za popust natančno tako, kot je videti (velika in mala črka). 
Preverite ali je koda še vedno aktualna.
Nato preverite pogoje kode, morda je izdelek v akciji ali v določeni kategoriji, za katero popust na ta izdelek morda ne velja.
Če artikel izpolnjuje vse pogoje za delovanje kode, a vam ta še vedno ne deluje, nam pišite na info@azurefilm.com in naša ekipa vam bo lahko dodatno svetovala.

Ali lahko pri naročilu uporabim več kot eno promocijsko kodo?

Ne, pri vsakem posameznem naročilu lahko uporabite samo en promocijski popust.

Kaj storim, če sem prejel napačen izdelek ali če izdelek manjka?

Če ste ob naročilu prejeli napačen izdelek, nam pišite na mail info@azurefilm.com.
Priložite nam fotografijo izdelka, ki ste ga prejeli in poskrbeli bomo, da prejmete pravega. 

Kaj če želim vrniti ali zamenjati artikel?

Vračila sprejemamo v roku 7 dni od datuma dostave.
V kolikor želite vrniti izdelek, nam pišite po e-pošti s številko računa, razlogom za vrnitev in nam sporočite vaše želje glede vračila oziroma menjave (menjava z drugim artikelkom, vrnitev denarja, ..).
Izdelek je treba vrniti v originalni obliki.

Kako lahko ugotovim, ali boste želeni izdelek ponovno imeli na zalogi?

Nekateri izdelki na našem spletnem mestu se zaradi velikega povpraševanja zelo hitro razprodajo!
Vredno je spletno stran večkrat preveriti, saj jo redno posodabljamo.
Če izdelek v mesecu dni ni na voljo, nas kontaktirajte.

Ali mi lahko poveste kaj več informacij o vašem izdelku?

Trudimo se, da bi v opise izdelkov na spletni strani vključili čim več informacij o naših izdelkih, če pa želite izvedeti dodatne informacije, nam to sporočite na info@azurefilm.com in z veseljem vam bomo pomagali.

Ali vaš izdelek ponuja garancijo?

Da, na določene izdelke ponujamo 1-letno garancijo od datuma, ko ste oddali svoje naročilo.
To velja za tiskalnike, dele tiskalnikov in filamente.

Kako poenostavim svoje geslo?

Če ste pozabili svoje geslo, ga bomo morali za vas poenostaviti mi.

Kako tiskati s PLA filamentom?

Na spodnjem posnetku si lahko ogledate kako tiskati s PLA filamentom.
 

Kako tiskati s PETG filamentom?

Na spodnjem posnetku si lahko ogledate kako tiskati s PETG filamentom.
https://www.youtube.com/watch?v=2VaHQxZ4qcs 

Ali se PETG filament lahko uporabi na 3D tiskalniku Ender 3?

Da Tiskalnik Ender 3 deluje odlično z našimi PETG filamenti.
Mi tiskami s temperaturo exstrudorja: 220°C in mize: 80 ali 90°C.
Podlago posprejamo z Dimafix sprejem.

Kako pravilno shranjevati filamente?

Zelo pomembno je, da filamente shranjujemo v sobi brez vlage.
Po končanem tisku z filamentom je treba paziti, da se filament ne spusti kar iz rok, da se odvije ampak se ga vedno drži napetega na kolutu in primerno zatakne v luknje na kolutu.

Filamente lahko shranite: 

  • V škatli s tesnilnim pokrovom - škatla je tesna in zanesljivo zadržuje vlago. Uporabite lahko tudi vakumsko ročno črpalko, da odstranite preostali zrak v posodi. 
  • V škatli, ki je hermetično zaprta z gumijastim tesnilom v pokrovu. 
  • V vrečah z zadrgo ali vakumskim tesnilom - dva najcenejša in najlažja načina za shranjevanje filamentov.
    6 ali 8-litrska vreča je primerna za 1 kolut filamenta. 

Prav tako vam priporočamo uporabo vrečk, ki nase vlečejo vlago, zato da je vlaga v posodi minimalna.
Priporočamo Silica Gel vrečke. Zanesljivo absorbirajo vlago iz zraka in jih za pnovno uporabo lahko hitro posušimo v mikrovalovni pečici ali v pečici.
Na voljo so v različnih velikostih. Za en sam kolut je dovolj približno 50g, za večje posode je treba dodati več vrečk.

Zakaj izdelek odstopi od podlage?

Do težave pride pri nanašanju prvega sloja na podlago.
Miza mora biti odmaknjena od šobe tako, da se izdelek lepo oprime podlage. 
Če miza od šobe ne bo dovolj odmaknjena, filament ne bo šel skozi šobo.

Priporočamo tiskanje na steklo in uporabo DIMAFIX spreja:

https://www.youtube.com/watch?v=0q7gCeGFSqw

Zakaj se prva plast ne prilepi na površino tiska?

Približno 90% vseh napak pri tiskanju povzroči nepravilno tiskana prva plast. Zato je zelo pomembna popolna nastavitev 3D tiskalnika.

  • Prepričajte se, da je vaša Z os pravilno nastavljena. Če niste prepričani, kako izgleda popoln prvi sloj, si oglejte spodnjo fotografijo.
  • Pred vsakim tiskanjem očistite površino tiska, to lahko naredite v le nekaj sekundah.  Uporabite izopropil alkohol.

Za več informacij si prosim oglejte naš youtube video posnetek.

Zakaj se filament slabo ekstrudira in mi tiskalnik ne dela popolnih nanosov?

Možni vzroki:

  • Temperatura šobe je nepravilno nastavljena.
  • Šoba je preblizu podlage.
  • Ekstruder je zamašen.

Spodaj si lahko ogledate video posnetek kako očistiti ekstruder.

 

Thermal runaway error

Ta napaka se sproži, če temperatura za več kot 45 sekund pade več kot 15°C, da se prepreči nenadzorovano segrevanje in potencialna nevarnost požara v primeru napačnega odčitavanja temperature. 

  • Če je tiskalnik v hladnem okolju z velikim pretokom zraka (poleg odprtega okna), ga premaknite v toplejšo sobo (20°C ali več) ali na mesto z manj pretoka zraka. 
  •  Preverite kabel termistorja, konektor in vizualno preverite terististor, če je še vedno varno nameščen v grelnem bloku. 

Zakaj imam na končnem izdelku veliko niti?

Za to težavo je ponavadi kriv umik filamenta.

  • Priporočamo 6mm umika za 0,4mm šobo.
  • 8mm umika predlagamo, da uporabite za 0,6mm, 0,7mm in 0,8mm šobo.

Hitrost umika je med 80-100 mm/s.
Za niti lahko krivimo tudi vlažno nitko, ki jo lahko posušimo. Filament lahko postavite v pečico. 

Kakšna je življenjska doba 3D tiskalnika?

Po našem testiranju je povprečna življenjska doba tiskalnika približno 800 ur tiskanja. 
Kadar je treba 3D tiskalnik servisirati, je najpogosteje treba servisirati grelec.
Po menjavi pokvarjenega grelca, lahko z tiskanjem nadaljujete še več sto ur.

Kako očistiti in zamenjati šobo ekstruderja na tiskalnikih Creality 3D?

Prosim, da si ogledate naš youtube posnetek na to temo:

https://www.youtube.com/watch?v=mwVov4IBq_M 

Kako pogosto moram menjati šobo?

Šobo se menja na približno 2 meseca, če tiskate vsak dan.
Šoba se ponavadi obrabi, če drsa po mizi (zaradi nepravilne nastavitve). 
Lahko pa jo določeni filamenti obrabijo tudi sami (primer: glow white filament sam zelo hitro poveča luknjo šobe in jo s tem obrabi).
Ostali PLA in PETG filamenti pa šobe ne obrabijo tako hitro. 

Na spodnjem posnetku si lahko ogledate kako se s pravilno nastavitvijo lahko izognete obrabi šobe.

Kako naravnati Creality CR-10S PRO?

Prosim oglejte si naš youtube posnetek na to temo:

Kateri 3D tiskalnik je boljši - CR10 MAX ali CR10S4?

CR10Max je veliko boljši in natančnejši od CR10S4.
CR10Max ima BL tach senzor za avtomatsko leveliranje.
Prav tako ima izboljšano gretje mize (miza se segreva čez celo površino). Izboljšano ima tudi hlajenje filamenta, ter sam exstruder.
Tiskalnik je stabilnejši ter ima večjo kvaliteto tiska.
CR10Max ima novo ploščico z hitrejšimi driverji in je tudi tišji.

Kje lahko dobim brezplačne 3D modele za tiskanje?

Lahko preverite sledeče strani: 

Ali prazne kolute filamenta vzamete nazaj?

Že nekaj časa nas ljudje kontaktirajo, kaj naj naredijo s praznimi filameni. Ko se boste zaljubili v 3D tiskanje, ne bo minilo dolgo, dokler ne bo vaša soba polna praznih filamentov. Mnogi jih le vržejo v smetnjak, od koder grejo na ogromna odlagališča plastike. Ta odlagališča plastike se vsak dan širijo, saj z vsakim dnevom pride vse več smeti. Včasih tako plastika konča v rekah, ki pritekajo v ocean. Tam onesnažuje okolje in živa bitja, ki jih kasneje dobimo na svojih jedilnih ploščah.

Zato si želimo drugače pristopiti k problemu. Pri AzureFilmu vas nagradimo, če se odločite vrniti prazne kolute 3D filamentov.*Velja samo za filamente znamke AzureFilm, saj so naši koluti narejeni iz posebnega plaštičnega materiala.

  • Vrnite 10 praznih kolutov in BREZPLAČNO vam bomo podarili 1Kg PLA ali ABS filamenta (* poljubna barva po vaši izbiri).
  • Poleg tega vam podarimo 10% popusta pri naslednjem nakupu filamentov (* popust šteje samo za filamente, * poljubnen filament po vaši izbiri) 

Verjamemo, da je to koristno za naše potrošnike in za nas proizvajalce. Material bomo reciklirali in ga ponovno uporabili v prihodnji proizvodnji. 
Kolute lahko prinesete ali pošljete v naše poslovalnice.

Razlika med Ender 3 in Ender 3 Pro

Creality Ender 3 Pro je nadgrajena različica Ender 3.
Ima MeanWell napajalnik in novo magnetno podlogo. Ender 3 Pro je enako zmogljiv kot Ender 3, razliko naredijo le mehanske izboljšave, ki Creality Ender 3 Pro naredijo bolj stabilenega in trpeženega.
Ender 3 Pro je nadgrajen z precej močnejšim vodilom za Y-axis os. To zagotavlja stabilnost procesa tiskanja, kar vodi k boljši kakovosti tiska.
Magnetna nalepka, ki je zasnovana za Ender 3 Pro, je povsem odstranljiva, prilagodljiva in lahko bolje drži platformo. 

Uporabljamo piškotke, da bi razumeli kako uporabljate spletno mesto in izboljšali uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi personalizacijo vsebine in oglasov. Za urejanje ali odjavo uporabe piškotkov kliknite tukaj. Z nadaljevanjem ogleda spletnega mesta ali zaprtjem tega obvestila se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Spletna analitika

Oglasi

Spletni piškotki

Izberete lahko do 5 izdelkov za primerjavo:

    Primerjaj Zapri primerjavo