Pogoji poslovanja

Vaše soglasje s temi splošnimi pogoji je predpogoj za nakup. Zato vam priporočamo, da jih natančno pregledate, preden nadaljujete z nakupom. Ti splošni pogoji opisujejo vaše pravice in obveznosti ter pogoje vašega nakupa. Vsaka opravljena transakcija prek naše spletne trgovine pomeni, da ste seznanjeni s celotno vsebino teh splošnih pogojev in da jih v celoti sprejemate.

1. Oddaja naročila

Z nakupom tiskalnika se strinjate, da boste kot kupec in uporabnik naprave odgovorni za samostojno sestavljanje in vzdrževanje 3D tiskalnika. Za zagotovitev pravilnega delovanja 3D tiskalnika je potrebno tudi določeno predznanje o upravljanju naprave in nastavitvah tiskanja. Z nakupom soglašate, da se boste samoiniciativno izobraževali in pridobivali potrebno znanje za uspešno uporabo 3D tiskalnika.

Večino potrebnega znanja za osnovno in zahtevnejšo uporabo 3D tiskalnika je mogoče najti na spletni platformi YouTube ter v različnih 3D forumih ali Facebook skupinah, kjer člani 3D skupnosti obsežno delijo svoje izkušnje in znanje o upravljanju 3D tiskalnikov ter pravilni uporabi tiskalnih materialov. AzureFilm trenutno še ne ponuja spletnih izobraževanj ali fizičnih oblik izobraževanja na svoji lokaciji. Za morebitna dodatna vprašanja smo vam na voljo na naslovu info@azurefilm.com.

1.1Prejeto naročilo

Po oddaji naročila bo kupec prejel elektronsko potrdilo, da je naročilo uspešno prejeto. V primeru registriranih uporabnikov bo kupec imel neomejen dostop do podrobnega statusa naročila in kontaktnih podatkov. V nasprotnem primeru lahko kupec zahteva informacije na info@azurefilm.com.

1.2. Potrdilo o naročilu

Prodajalec bo pregledal naročilo, potrdil dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdil ali iz utemeljenih razlogov zavrnil. Prodajalec lahko kontaktira kupca preko navedenega telefona ali elektronskega naslova, da preveri podatke ali naslov za dostavo ali pridobi dodatne informacije za uspešno oddajo naročila kupcu.

1.3. Pošiljanje izdelka

V dogovorjenem roku bo prodajalec izdelke pripravil in odpremil ter o pošiljki obvestil kupca po elektronski pošti.

1.4. Odpoved izdelka

V primeru izredno dolgih dobavnih rokov in nepripravljenosti kupca čakati, lahko kupec kontaktira prodajalca preko e-pošte na info@azurefilm.com, ki bo artikel odstranil iz naročila in kupcu vrnil vsa morebitna plačila, opravljena med dostavo ali preklicem. preostali del naročila po lastni presoji kupca.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora kupec o preklicu takoj obvestiti na info@azurefilm.com. V primeru, da je bilo naročilo že odposlano, bo kupec pošiljko ob dostavi zavrnil. V primeru osebnega prevzema (t.j. ko so izdelki že pripravljeni za prevzem) bo kupec svojo željo po preklicu naročila sporočil tudi na elektronski naslov info@azurefilm.com.

1.5. Nakupi pravnih oseb

Nakupi pravnih oseb potekajo na popolnoma enak način kot fizične osebe, z edino izjemo, da pravne osebe v podrobnostih na blagajni vnesejo naziv podjetja in davčno številko podjetja.

V primeru, da želite naročiti večje količine in pridobiti količinski popust, nas kontaktirajte na info@azurefilm.com in posredovali vam bomo več informacij o naši B2B platformi za spletno naročanje.

2. Cene izdelkov

2.1. Splošno

Vse cene na spletni strani www.azurefilm.com so navedene v evrih in veljajo na dan nakupa ali potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV, razen če je navedeno drugače.

Cene na spletni strani www.azurefilm.com/hu so navedene v forintih z vključenim DDV.

Veljajo cene, navedene na spletni strani; vendar se lahko vse cene spremenijo brez predhodnega obvestila.

2.2. Izdaja računa

Kupec prejme račun v elektronski obliki (priponka elektronske pošte) na elektronski naslov, ki ga je kupec vnesel ob oddaji naročila, in sicer k računu je priložena potrditev.

Kupec mora preveriti pravilnost podatkov na računu in prodajalca obvestiti o morebitnih napakah v osmih dneh od prejema. Morebitnih reklamacij glede pravilnosti izdanih računov naknadno ne sprejemamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki je shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu dostopna kadarkoli preko uporabniškega profila (Moj profil).

 3. Dostava

3.1. Splošno

Prodajalec bo izdelke ali storitve dostavil v dogovorjenem roku. Prodajalec sodeluje z družbama DPD in GLS, ki zagotavljata storitve dostave paketov. Vendar si prodajalec pridržuje pravico, da se odloči za drugo dostavno službo, če bi to lahko privedlo do učinkovitejše realizacije naročila.

3.2. Poštnina

Poštnina se zaračuna kupcu.

3.3. Osebni prevzem

Naročilo lahko osebno prevzamete brez stroškov poštnine na naslovu AzureFilm, Orleška cesta 16, 6210 Sežana.

Za osebni prevzem naročila izberite “Osebni prevzem s predplačilom v SEŽANI (0,00 €)”. Če se kupec odloči za to možnost, mora nakup predhodno plačati.

3.4. Dobavni roki

Paket bo povprečno odposlan iz našega skladišča v 1 do 5 delovnih dneh od datuma vašega naročila. Časi dostave so odvisni od države, v katero se paket dostavlja. V spodnji tabeli preverite standardne čase dostave paketov za želeno državo.
Prosimo, upoštevajte:

  • Dobavni roki se lahko podaljšajo v primeru napačnih podatkov o dostavi.
  • Časi dostave se lahko podaljšajo med večjimi promocijskimi akcijami, kot so črni petek ali božične razprodaje. O morebitni podaljšani dobavni rok bodo stranke obveščene.
  • Naročila, oddana med vikendi, bodo odposlana na želeni naslov prvi delovni dan v tednu (običajno ponedeljek, ob upoštevanju praznikov).

4. Vračila izdelkov

V primeru nezadovoljstva kupca z izdelki je mogoče naročene izdelke vrniti v roku 14 dni od datuma dostave.

Postopek vračila je sestavljen iz 3 korakov:

1. Korak: Obvestilo o vračilu prodajalcu
Kupec mora prodajalca obvestiti o nameravanem vračilu izdelkov v roku 14 dni od datuma dostave. To obvestilo je treba poslati na elektronski naslov info@azurefilm.com.

2. Korak: Izpolnitev obrazca in priprava paketa
Kupec mora izpolniti vsa polja obrazca za vračilo in varno zapakirati izdelke. Izdelke je treba vrniti v njihovi originalni embalaži, nepoškodovane in neuporabljene. Skupaj z obrazcem za vračilo je treba priložiti tudi izvirni račun.

Izdelke je treba vstaviti v dodatno zaščitno embalažo, da se ohrani nedotaknjena originalna embalaža izdelka (npr. kartonska škatla). Vrnjeni izdelki morajo priti na naslov AzureFilm d.o.o., Orleška cesta 16, 6210 Sežana, Slovenija, v roku 30 dni po prejemu paketa.

3. Korak: Vračilo sredstev
Ko bo paket prispeval v podjetje AzureFilm, bodo izdelki pregledani glede morebitnih poškodb ali napak. V primeru, da so izdelki nepoškodovani, bo kupcu povrnjen znesek plačila v največ 14 dneh po prejemu vseh potrebnih dokumentov in izdelka.

Obrazec za vračilo je na voljo TUKAJ.

5. Pritožbe

Pred odpremo so vsi izdelki skrbno pregledani, da se zagotovi njihovo nepoškodovano stanje. Izdelki so natančno zapakirani v dostavne škatle, da se prepreči morebitne poškodbe in ohrani originalna embalaža.

Naša ponudba obsega izključno vrhunske izdelke. Kljub temu lahko občasno pride do poškodb ali tovarniških napak med transportom naročenega izdelka. Takšne primere bomo poskušali rešiti hitro in v skladu z vašimi pričakovanji.

Pravice kupca

V primeru napake na izdelku ima kupec pravico zahtevati zamenjavo izdelka z novim izdelkom v brezhibnem stanju, povračilo plačanega zneska, odpravo napake na izdelku ali povračilo sorazmernega dela plačanega zneska, glede na napako.

V primeru, da je izbrani izdelek dražji, se kupcu zaračuna razlika v ceni.

Zamenjava izdelkov je mogoča le na podlagi originalnega računa ali kopije računa, ki mu je priložen izpolnjen obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Odločitev o pritožbi kupca vam bomo sporočili najpozneje v 30 dneh po prejemu. Na splošno bo odločitev dokončna v približno 7 dneh.

Če je pritožba sprejeta, bo kupec lahko izbral nov izdelek. V primeru, da je izbrani izdelek dražji, se kupcu zaračuna razlika v ceni.

Stroške pošiljanja reklamiranih izdelkov krije kupec.

POMEMBNO

Pritožba bo samodejno zavrnjena v naslednjih primerih:

  • Izdelek, ki je predmet pritožbe, nima izdanega računa ali priloženega pritožbenega obrazca.
  • Pritožba ni bila vložena takoj po ugotovitvi poškodbe ali napake na izdelku.
  • Poškodba izdelka je posledica nepravilne uporabe.

Naslov za vračilo reklamiranih izdelkov:
Podjetje AzureFilm d.o.o.
Orleška cesta 16
6210 Sežana
Slovenija

Pritožbeni obrazec je na voljo TUKAJ.

6. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov

Zasebnost in varstvo osebnih podatkov ureja naša politika zasebnosti.

7. Reševanje sporov

Morebitne spore med kupcem in podjetjem AzureFilm, ki bi nastali pri uporabi spletne trgovine www.azurefilm.com, bosta obe stranki poskušali rešiti sporazumno. V primeru nerešenih sporov bo pristojno sodišče odločalo.

Zadnja posodobitev: 25.9. 2023.