Vračila in reklamacije

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše artikle priznanih proizvajalcev, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel vrniti ali pa zanj uveljavljati garancijo. Pomagali vam bomo rešiti vase težave z naročilom.


1. Prejel sem artikel, ki ga nisem naročil



Ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili? Opravičujemo se vam za nevšečnosti, hkrati pa vas prosimo, da nam artikel vrnete, da vam lahko artikel zamenjamo z naročenim artiklom.
 

2. Stvarna napaka

 

 

2.1 Kdaj je napaka stvarna?


 

  • Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • Kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • Kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

2.2 Kako se preverja primernost artikla?



Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.


3. Garancija



Rok trajanja garancije pri nakupu 3D Tiskalnika je 12 mesecev. Garancija začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Garancija velja le za originalno konfiguracijo, ki je zapisana na računu. Če boste vgradili nove komponente ali izvajali druge posege na 3D tiskalniku (npr. menjava exstrudorja, matične plošče in podobno), garancije ne boste mogli uveljavljati.
Preden uveljavite garancijo na 3D tiskalniku, prosimo, da preverite FAQ pri modelu katerega ste kupili. Pri 80% vseh primerov se težave pojavijo z zamašitvijo filamenta med šobo in teflonsko Capricorn cevko. Oglej si tukaj video kako popraviti napako.

3.1 Garancija ne velja v primerih...?

 

  • če je potekel garancijski rok;
  • če so bile zamenjane katerekoli komponente znotraj 3D Tiskalnika in je v izdelek posegala nepooblaščena oseba;
  • če so na ohišju vidne mehanske poškodbe oz. je kupec z izdelkom ravnal malomarno ali nestrokovno;
  • zaradi okvar višje sile, vzdrževanja itn.;
  • nedelovanja 3D Tiskalnika zaradi napačno naložene programske opreme;
  • ob padcu, razbitju, politju, vplivu nenormalne vlage in temperature, eksploziji, neposrednem udaru strele, neposrednem delovanju električne energije zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, previsoke napetosti, elektronskega naboja, elektromagnetnih motenj in podobno.

 

3.2 Neupravičena reklamacija


 

Če se se izkaže, da je reklamacija neupravičena, se kupcu zaračuna strošek diagnostike v višini 20 € + DDV.

 

Vračilo v prevzemnem mestu AzureFilm - Ljubljana, Celje ali Sežana.


Artikel, ki ga želite vrniti lahko prinesete na naše prevzemno mesto. Poleg obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla (Reklamacijski zapisnik), ki ga najdete tukaj.
 

Vračilo po pošti


Če artikla ne morete vrniti na naše prevzemno mesto, lahko izkoristite možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno AzureFilm embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

V kolikor želite napačno dostavljen artikel vrniti na naše stroške se o tem predhodno dogovorite z našimi sodelavci v klicnem centru, ki so dosegljivi na telefonski številki + 386 (0)31 718 800 ali pa to sporočite na elektronski naslov info@azurefilm.com.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost.
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
    AzureFilm d.o.o.
    Orleška cesta 16
    6210 Sežana
Uporabljamo piškotke, da bi razumeli kako uporabljate spletno mesto in izboljšali uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi personalizacijo vsebine in oglasov. Za urejanje ali odjavo uporabe piškotkov kliknite tukaj. Z nadaljevanjem ogleda spletnega mesta ali zaprtjem tega obvestila se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Spletna analitika

Oglasi

Spletni piškotki

Izberete lahko do 5 izdelkov za primerjavo:

    Primerjaj Zapri primerjavo